poniedziałek, 30 lipca 2012

Kilka słów do Was.

Cześć. Pierwszy odcinek na tym blogu pojawił się ponad miesiąc temu. Od tego momentu nic nie publikowałam, jednak pisałam historię do przodu. Myślałam jednak, że jest tu niewiele osób. Dzisiaj wróciłam z wakacji i zobaczyłam ponad 500 wejść, chociaż historia nawet na dobre się nie rozpoczęła. Nie miałam pojęcia, że mam aż tylu czytelników, bo skoro jest tyle wejść musi być was ze 20 osób (albo więcej) sprawdzających w miarę regularnie, czy coś się nie pojawiło. Chciałam was przeprosić, że tak długo czekaliście i ponieważ, jak wspomniałam, mam napisanych kilka następnych scen, na pewno umieszczę je w przeciągu dwóch dni. Wasza niespodziewana obecność dała mi ogromną motywację! Przepraszam również autorki blogów, że nie pojawiałam się pod ich postami, ale po prostu wyjechałam. Tak więc, kochane, zabieram się do roboty. Mam nadzieję, że spodoba wam się ta historia i będziecie kibicować.

Pozdrawiam i do zobaczenia za dzień lub dwa:)

6 komentarzy:

  1. Hej, wpadłam tutaj i muszę ci powiedzieć, że rosną ci wyświetlenia mimo, że jeszcze nic nie napisałaś :D

    Także bierz się do roboty, nie opędzisz się od lajków :D !

    Wpadnij proszę do mnie na www.ho-run.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, wzięłam się do roboty, wzięłam:) Odcinek będzie dzisiaj. Mogę zapytać, jak mnie znalazłaś? I dzięki, że wpadłaś.

      Usuń
  2. Cholerny świat, za każdym razem, jak publikuję komentarz jako odpowiedź, to go potem nie widać. W każdym razie napisałam to:

    Och, wzięłam się do roboty, wzięłam:) Odcinek będzie dzisiaj. Mogę zapytać, jak mnie znalazłaś? I dzięki, że wpadłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będziesz miała mnóstwo czytelników. Ja już czekam, skoro nowa notka ma być dzisiaj i oczywiście będę kibicować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę Cię oficjalnie zaprosić do zgłoszenia się do recenzji Twojego bloga o 1D. Jeśli chcesz wiedzieć jak piszesz oraz jak jest on postrzegany przez innych wystarczy, że się zapiszesz. Jest on stworzony specjalnie dla #directioners. Możesz również zgłosić się do recenzowania, nie mam jakiś specjalnych wymagań, a pomagasz w tworzeniu innych opowiadań ;)
    Zapraszamy officialreviews-aboutonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. BOŻE DOPIERO ZACZĘŁAŚ A JUŻ TYLE ODWIEDZIN!O.O zazdroszczę :))
    cóż, blog świetny.masz niezły styl pisania więc się nie dziwie. :)
    w każdym bądź razie podoba mi się.
    live-while-we-arre-young.blogspot.com
    zapraszam do mnie. mam nadzieję,że też
    zostawisz po sobie jakiś ślad? ;3

    OdpowiedzUsuń